Często zadawane Pytania

Co zawiera pakiet?

Po wykupieniu subskrypcji usługi Smart IPTV użytkownik otrzymuje dane logowania do serwera IPTV wraz z instrukcjami konfiguracji na swoim urządzeniu.

Jaki jest typowy czas odpowiedzi na pytanie dotyczące pomocy technicznej?

Ponieważ zgłaszasz nam pytanie dotyczące pomocy technicznej, staramy się jak najlepiej dowiedzieć, co się dzieje, w zależności od przypadku może to zająć więcej lub mniej czasu, jednak standardowy czas może wynosić kilka minut.

Jakie urządzenia są obsługiwane?

Obsługujemy wszystkie dekodery IPTV i urządzenia z systemem Android, w tym dekodery MAG i Formuler.

Jak długo potrwa otrzymanie mojego zamówienia?

Naszym celem jest wysłanie wiadomości e-mail w ciągu 5 minut - 1 godziny od zakupu, aby zorganizować konfigurację zamówienia. W okresach wzmożonego ruchu wieczorami i w weekendy realizacja zamówień może potrwać do 2 godzin.

Jaką zawartość dostarczasz?

Oferujemy pełną gamę kanałów europejskich, brytyjskich, amerykańskich i azjatyckich w jakości 4k/Ultra HD.

Co jeśli nie podoba mi się serwer IPTV?

Oferujemy 7-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy z dowolnego powodu

CZYM JEST VPN I JAK Z NIEGO KORZYSTAĆ?

VPN to Wirtualna Sieć Prywatna. Jest to legalny sposób na zabezpieczenie ruchu i zachowanie anonimowości. Możesz użyć ExpressVPN lub Hotspot Sheild VPN. Zainstaluj dowolną z nich > połącz się z dowolnym dostępnym krajem i spróbuj uruchomić aplikację IPTV.

CO JEŚLI NADAL POTRZEBUJĘ POMOCY Z KONFIGURACJĄ?

Nie martw się, po prostu skontaktuj się z nami za pomocą strony Kontakt lub e-mail i uzyskaj od nas pomoc w dowolnym momencie. Jesteśmy zawsze mile widziani

CO ZROBIĆ, JEŚLI JEDEN Z ARTYKUŁÓW NIE DZIAŁA?

Jak wiemy, aktualizujemy nasze artykuły w miarę zachodzących zmian. Jeśli tam nie działa, to z pewnością oznacza to, że model urządzenia lub wersja aplikacji jest inna. W przeciwnym razie Twój dostawca usług internetowych blokuje nas. Spróbuj użyć dowolnej sieci VPN i spróbuj ponownie.